logo iNFERNAL cOMPUTERS s.r.o., Nerudova 46, 506 01 Jičín

Otevírací doba:
Pondělí - Pátek
9:00 - 17:00


Náš software Vám pomůže!

Prohléděnte si software, který můžete využívat i Vy! Aplikace Vám pomouhou využívat čas efektivně...


RestManager - kompletní vedení restaurace

Software je určen pro restaurace, kavárny, bary a občerstvovací zařízení. Při sjednání RestManageru Vám rádi pro Vaši restauraci dále zajistíme bezdrátový internet /freespot, hotspot/ pro hosty, kamerový systém, ozvučení prostor a další služby.


Proč RestManager?

Rádi Vám pomůžeme, stačí když se na nás obrátíte. Níže je uveden seznam služeb, které pro Vás provedeme.

Snadná obsluha s jednoduchým zaučením

Propojení s ekonomickým softwarem Pohoda

Pružné konfigurovatelné řešení a komfort za přijatelnou cenu

Napojení na Vaše účetnictví (sklady, pokladna)

Přenos dat je možno zabezpečeně provozovat po síti internet z pohodlí domova

Možnost sledovat stav (otevřené účty, historie prodeje)

Technologicky vyspělé řešení (.NET, SQL databáze)

Vzdálený dohled ze strany výrobce a aktualizace související s funkčností na přání zákazníka jsou zcela ZDARMA

Funkce RestManageru
RestManager můžete ovládat jak dotykovým displayem, tak i speciální klávesnicí. V aplikaci si zakládáte a vedete účty (stoly) a následně je editujete a máte možnost přesunutí stolu a částečného zaplacení stolu. Můžete si zobrazit rychlý přehled stavu pokladny (cena otevřených účtů) a provádět uzávěrky v libovolném intervalu.

Položky přidáváte pomocí tlačítka na obrazovce, nebo kódu. Tláčítka si můžete editovat, a tak i přiřadit vlastní položky tlačítkům. K dispozici je také funkce přidání účtu položku se speciální cenou.

Účety obsluhy jsou také podporovány a díky historii snadno položku vrátíte. Zaheslované servisní menu s možností prohlížet historii, nastavovat kasu Vám pomůže předejít nechtěné konfiguraci systému a kasy. Vzdálený přístup do aplikace pro dohled i ovládání určitě oceníte.

Exportujte si účetní doklady do účetnictví a tiskněte si na různých tiskárnách v síti (kasa, kuchyně). Výstup systému se dá nakonfigurovat jako vstup do účetního programu Pohoda. Toto propojení s ekonomickým softwarem Vám otevře nové možnosti...



Propojení se softwarem POHODA

Používáte software POHODA a rádi byste si tyto dva systém spojili? Získáte následující výhody!


Import skladových karet a cen. Export prodejek do účetnictví.

Evidence receptur pokrmů a nápojů

Modul výroby s odpisem polotovaru

Sledování a statistiky prodeje, ležáků, trvanlivosti

Propracované sledování zisku na výrobcích a emailová komunikace s dodavateli

Automatické vytvoření objednávek na podlimitní stavy polotovarů




Mám zájem - Komu volat/psát?

Filip Vám pomůže a vyhoví Vašim požadavkům. Nebojte se ho kontaktovat!

Filip Nedbal

Technik a vývoj aplikací

773 692 666
filip.nedbal@infernal.cz



Ekonomický systém Pohoda

POHODA je komplexní účetní a ekonomický software pro malé, střední a větší firmy z řad fyzických i právnických osob. Umožňuje vést účetnictví i daňovou evidenci a vyhoví plátcům i neplátcům DPH. Systém je oborově neutrální a je vhodný nejen pro živnostníky, podnikatele a společnosti, které se zabývají obchodem a poskytováním služeb, ale i pro svobodná povolání a účtující příspěvkové a neziskové organizace.


logo

POHODU ještě nemáte?

Rádi Vám pomůžeme, stačí když se na nás obrátíte. Níže je uveden seznam služeb, které pro Vás provedeme.

Zavedení

Náš personál zajistí kompletní dodávku a systém zavede. Nebudete tak muset nic konfigurovat a instalovat

Propojení

Po zavedení program spojíme s pokladním systémem tak, aby jste mohli čerpad výhody obou systémů.

Migrace

Data z Vašeho stávajícího systému přeneseme tak, aby jste je dále mohli používat. Nevzniknou tak zbytečné problémy.

Zaškolení

Vaše zaměstnance seznámíme se systémem a zaškolíme je. V době zábehu můžete využít HOTLINE podporu.

Používáte Ekonomický systém POHODA?
Systém už nějakou dobu používáte, ale rádi byste si jej více optimalizovali. S tím Vám rádi pomůžeme.

Doplňkový modul

Chcete rozšířit a více si přizpůsobit POHODU? Využijte doplňkové moduly, které Vám vytvoříme!

Certifikát

Pomoc s registrací a konfigurací certifikátu pro elektronický podpis Vašich dokumentů.

Úprav tiskové sestavy

Pokud Vám chybí v Pohodě nějaká tisková sestava, vytvoříme ji přímo pro Vaše potřeby.

Upomínky

Zdržuje Vás od práce kontrola a odesílání upomínek za neuhrazené faktury? Náš personál Vám pomůže!

Hromadné skladové operace

Řešení importu skladových karet od Vašeho dodavatele, popřípadě odstranění nepotřebných.

Čárové kódy

Zavedení systému čárových kódů pomůže Vaší firmě s automatizací. Už žádné přepisování kódu.

Mám zájem - Komu volat/psát?

Miroslav Vám pomůže a vyhoví Vašim požadavkům. Nebojte se ho kontaktovat!

Miroslav Veselý

Jednatel a technik

736 630 543
vesely@infernal.cz